Quantcast

MULTIMEDIA CORNER

MULTIMEDIA
CORNER

“The Point of No Return” | To Ουκρανικό βιντεοπαιχνίδι για κατανόηση του μεταπολεμικού τραύματος – ΒΙΝΤΕΟ

Defence Redefined
Published on 03/01/2021 at 20:31
blank

To “The Point of No Return” είναι ένα ουκρανικό βιντεοπαιχνίδι το οποίο απεικονίζει την καθημερινή ρουτίνα ενός στρατιώτη στην Ανατολική Ουκρανία, η οποία ελέγχεται από τους ρωσόφωνους αυτονομιστές, από το 2014.

Το παιχνίδι έχει σκοπό να βοηθήσει το κοινό να κατανοήσει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι στρατιώτες με το μεταπολεμικό τραύμα (post-war trauma).

 

To “The Point of No Return“, δημιουργήθηκε από τον Alexey Furman και δεν μοιάζει με τα περισσότερα βιντεοπαιχνίδια με θέμα τον πόλεμο.

Το παιχνίδι επικεντρώνεται στην εκπαίδευση όσων δεν έχουν βρεθεί σε μια πολεμική ζώνη, σχετικά με τις εμπειρίες των στρατιωτών που μάχονται σε αυτή και επίσης να βοηθήσει άτομα τα οποία βρίσκονται στο οικείο περιβάλλον των βετεράνων πολέμου να κατανοήσουν τι έχουν περάσει.

“Παίζεις ως ένας άντρας που αποφασίζει να στρατολογηθεί και να πάει στην εμπόλεμη ζώνη. Ακολούθως μεταβαίνει στη ζώνη πολέμου και περνάει αρκετό χρόνο εκεί έξω. Μετά επιστρέφει στο σπίτι με ψυχικό και σωματικό τραύμα”, εξηγεί ο Furman.

Το παιχνίδι δημιουργήθηκε με το δημοφιλές στυλ RPG (παιχνίδι ρόλων), αλλά, σύμφωνα με τους προγραμματιστές του, δεν μοιάζει σε τίποτα με ένα κλασικό πολεμικό παιχνίδι.

Έχει σχεδιαστεί για να δείχνει την πραγματική ατμόσφαιρα που αντιμετωπίζουν οι στρατιώτες στην πρώτη γραμμή, απεικονίζοντας πραγματικές τοποθεσίες και λεπτομέρειες που βλέπουν οι Ουκρανοί στρατιώτες κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας τους στις ένοπλες δυνάμεις.

Διαβάστε επίσης: Η Ουκρανία παρέλαβε συστήματα Javelin και Bayraktar TB2 | VIDEO

Ο Furman λέει ότι το παιχνίδι έχει ως στόχο να “σπάσει” τα συναισθηματικά εμπόδια μεταξύ εκείνων που ήταν σε πόλεμο και εκείνων που δεν έχουν αυτή την εμπειρία.

“Αυτό που προσπαθώ να κάνω με το ‘The Point of No Return’ είναι ένα είδος γεφυρών μεταξύ των βετεράνων του πολέμου και της εμπειρίας που έχουν περάσει, με τους ανθρώπους που δεν έχουν πάει στην εμπόλεμη ζώνη, που δεν γνωρίζουν πώς είναι να είσαι καθημερινά υπό βομβαρδισμό από βλήματα όλμων,” προσθέτει.

Η σύγκρουση στην κυρίως ρωσόφωνη Ανατολική Ουκρανία, το Donbass, ξέσπασε τον Απρίλιο του 2014, εβδομάδες μετά την προσάρτηση της χερσονήσου της Κριμαίας από την Ρωσία.

Περισσότεροι από 14.000 άνθρωποι σκοτώθηκαν σε μάχες μεταξύ των ουκρανικών δυνάμεων και των αυτονομιστών που υποστηρίζονται από τη Ρωσία.

Το παιχνίδι βασίζεται στις εμπειρίες πολλών πραγματικών χαρακτήρων των οποίων οι ιστορίες συνδυάστηκαν.

Ένας από τους πραγματικούς χαρακτήρες πίσω από το παιχνίδι είναι ο Dmytro Bondar, ένας πρώην στρατιωτικός που βοήθησε επίσης στο ηχητικό μέρος του “The Point of No Return”.

Ο Bondar έπαιξε επίσης ρόλο στο να διασφαλίσει ότι τα γραφικά του παιχνιδιού είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στην πραγματικότητα. Έλεγξε αμέτρητες εικόνες από το Donbass, συμπεριλαμβανομένης της φύσης, των τοποθεσιών και των όπλων.

“(Κατά τη δημιουργία του παιχνιδιού) αναζητούσαμε οπτικές αναφορές από την πραγματικότητα, ξεκινώντας από τη φύση, αντικείμενα, όπλα, πυρομαχικά, διάφορα είδη κουτιών κ.λπ.”, αναφέρει.

Το έργο, το οποίο κόστισε λίγο πάνω από 30.000 δολάρια, χρηματοδοτήθηκε και υποστηρίχθηκε από το Ουκρανικό Πολιτιστικό Ταμείο.

Το “The Point of No Return” διατίθεται δωρεάν σε έκδοση Ηλεκτρονικού Υπολογιστή.

Πηγή: euronews.com

Διαβάστε επίσης: 

Assassin’s Creed Odyssey | Φανταστικό ταξίδι στην Αρχαία Ελλάδα | VIDEO

ΣΧΟΛΙΑ

0 Σχόλια

Διαβάστε Περισσότερα
ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Pin It on Pinterest

Share This