ΑΜΥΝΑ

ΑΜΥΝΑ

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙ

Νέο ελληνικό τεθωρακισμένο όχημα 4×4 από την EODH SA
Defence Redefined
Published on 15/04/2020 at 01:27

Η Ελληνική εταιρεία EODH SA, ενημέρωσε επισήμως την Παρασκευή 3 Απριλίου, τα Υπουργεία Εθνικής Άμυνας και Προστασίας του Πολίτη, όπως και το ΓΕΕΘΑ και το ΓΕΣ, για το πέρας της σχεδιαστικής αναπτύξεως του πρώτου τεθωρακισμένου οχήματος 4×4 μεγάλης ευκινησίας πολλαπλού ρόλου.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα “ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ”, το επόμενο βήμα μετά την ολοκλήρωση των σχεδίων, είναι η παρουσίαση του πρωτοτύπου, η οποία είχε προγραμματιστεί να γίνει στην διεθνή έκθεση EUROSATORY και αμέσως μετά στην Αθήνα στην DEFEA 2020, που εν τέλει ακυρώθηκαν εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19.

Στόχος της EODH και όλων των συντελεστών, ήταν η πρώτη παρουσίαση του πρώτου ελληνικού τεθωρακισμένου οχήματος 4×4 να γίνει την 25η Μαρτίου 2021, στην επέτειο δηλαδή των 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση. 

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, το ελληνικό τεθωρακισμένο όχημα 4×4, θα είναι σπονδυλωτής σχεδιάσεως, θα έχει όλες τις σύγχρονες προδιαγραφές και θα είναι σε θέση να καλύψει ευρεία ποικιλία αποστολών, τόσο για τις Ένοπλες Δυνάμεις όσο και των Σωμάτων Ασφαλείας.

Το ελληνικό όχημα θα έχει βάρος 10 τόνων και θα μπορεί να μεταφέρει φορτίο μεγαλύτερο των δύο τόνων με ταχύτητα, ευκινησία και υψηλή ασφάλεια. Θα διαθέτει πετρελαιοκινητήρα ισχύος 300 ίππων, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ανεξάρτητες αναρτήσεις, μόνιμη τετρακίνηση, εξελιγμένα συστήματα ελέγχου πρόσφυσης με κεντρικό σύστημα ρύθμισης πιέσεως ελαστικών και τροχούς με εσωτερικό ελαστικό δακτύλιο Run-Flat. Η τυπική αυτονομία του ελληνικού τεθωρακισμένου θα ανέρχεται σε 500 χλμ.

Θα έχει την δυνατότητα μεταφοράς τεσσάρων (4) ανδρών στην διπλή καμπίνα και επιπλέον τεσσάρων (4) στο πίσω διαμέρισμα επιβατών.  Το εν λόγω όχημα μπορεί να τροποποιηθεί ανάλογα με τις ανάγκες του χρήστη ακόμη και για την μεταφορά αυτόματου όλμου 120 mm, αποτελώντας εποχούμενο στοιχείο μεγαλύτερης ισχύος εν σχέσει με το τυπικό ερπυστριοφόρο Μ106 του Ελληνικού Στρατού το οποίο φέρει όλμο 4,2”.

Στο πάνω μέρος του οχήματος, θα τοποθετηθεί σταθεροποιημένος τηλεχειριζόμενος σταθμός οπλισμού για πολυβόλο μέχρι πυροβόλο. Η σύγχρονη θωράκιση του οχήματος παρουσιάζει επιπλέον καινοτομίες και εξασφαλίζει προστασία έναντι πυρών φορητού οπλισμού, βαρέων πολυβόλων, θραύσματα οβίδων και εκρήξεις ναρκών.  Η θωράκιση μπορεί να αναβαθμίζεται και προσαρμόζεται με ευκολία σε κάθε απαίτηση και αποστολή του πελάτη.  Πρέπει να σημειωθεί ότι ελήφθη υπόψη η παρουσίαση περιορισμένου οπτικού, ακουστικού, θερμικού και ηλεκτρομαγνητικού ίχνους, αναφέρει το δημοσίευμα.

Σημειώνεται πως το πρόγραμμα δεν αποβλέπει μόνο στην κάλυψη εθνικών αναγκών αλλά και σε διείσδυση στην διεθνή αγορά.  Οι υπεύθυνοι εκτιμούν ότι η  παραγωγή του οχήματος στην Ελλάδα μπορεί να ξεκινήσει εντός 6 μηνών και οι παραδόσεις να αρχίσουν πριν το τέλος του 2020.

ΣΧΟΛΙΑ

0 Σχόλια

Διαβάστε Περισσότερα
ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Pin It on Pinterest

Share This