ΑΜΥΝΑ

ΑΜΥΝΑ

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙ

Η Sikorsky και η DARPA δοκιμάζουν το Black Hawk σε αυτόνομη πτήση – VIDEO
Defence Redefined
Published on 03/04/2021 at 17:32

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Lockheed Martin (LM) η Sikorsky (η οποία από το 2015 ανήκει στην LM) και η Αμερικανική Υπηρεσία Προηγμένων Ερευνητικών Προγραμμάτων (DARPA) εργάζονται για να βελτιώσουν δραματικά την ασφάλεια πτήσεων, ώστε οι άνθρωποι και οι μηχανές να μπορούν να συνεργάζονται πιο ομαλά στο πεδίο επιχειρήσεων. 

Στόχος της Sikorsky είναι η λειτουργία των πτητικών μέσων με δύο, έναν ή καθόλου πιλότους ανά πάσα στιγμή της ημέρας ή της νύχτας και σε μια ποικιλία σύνθετων σεναρίων, που περιλαμβάνουν συνθήκες πτήσης σε αμφισβητούμενες περιοχές με μειωμένη όραση (Degraded Visual Environments -DVE).

To SARA παρουσιάζει την φάση 2 του προγράμματος DARPA ALIAS © Lockheed Martin

H τεχνολογία αυτή υπάρχει ήδη στο S-70 OPV (Optionally Piloted Vehicle) Black Hawk και στο αυτόνομο ερευνητικό αεροσκάφος της Sikorsky SARA (Autonomy Research Aircraft) το οποίο αποτελεί ένα τροποποιημένο ελικόπτερο S-76B. Πέραν τούτων η τεχνολογία αυτή εφαρμόζεται και σε αεροσκάφος Cessna 208 Caravan.

Σύμφωνα με το σύστημα αυτοματισμού ALIAS (Aircrew Labor In-cockpit Automation System) της DARPA και με την υποστήριξη της τεχνολογίας MATRIX™ της Sikorsky, οι πιλότοι μπορούν να επικεντρωθούν στη διάσωση ζωών ή στη μεταφορά φορτίου αντί των τεχνικών στοιχείων που απαιτούνται σε μια σύγχρονη πτήση.

Η υπόψη τεχνολογία δοκιμάστηκε πρόσφατα σε μια πρώτη αποστολή, επιδεικνύοντας πλήρεις εποπτευόμενες δυνατότητες αυτονομίας στο S-70 OPV Black Hawk, συμπεριλαμβανομένης της αυτόνομης απογείωσης, προσγείωσης και δύο προσομοιωμένα σενάρια αποφυγής εμποδίων. Όλες οι εντολές αξίζει να σημειωθεί ότι δόθηκαν μέσω της χρήσης tablet.

Πλοήγηση με την χρήση Tablet © Lockheed Martin

Ο Igor Cherepinsky, διευθυντής της Sikorsky Innovations δήλωσε μεταξύ άλλων ότι  “Ο τελικός μας στόχος είναι η μετάβαση αυτής της τεχνολογίας για την αντιμετώπιση των αναδυόμενων απαιτήσεων αποστολής, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που περιγράφονται στο πρόγραμμα Future Vertical Lift (FVL) του Στρατού των ΗΠΑ”.

Διαβάστε επίσης: Super Cobra AH-1W | Το τέλος εποχής του θρυλικού ελικοπτέρου για τους Πεζοναύτες των Η.Π.Α – VIDEO

Με το ALIAS, υπάρχει η δυνατότητα να μεταμορφωθεί ο τρόπος με τον οποίο οι πιλότοι και τα πληρώματα θα εκτελούν τις κρίσιμες αποστολές τους. Οι χειριστές μπορούν να πετούν τα αεροσκάφη τους με ασφάλεια, αξιοπιστία, αυτοπεποίθηση και οικονομικά, ακόμη και με μειωμένο πλήρωμα και περιορισμένη ορατότητα.

“Σχεδιάσαμε το RAIDER X® και το DEFIANT X™ για να ανταγωνιστούμε σε πολύ περίπλοκα περιβάλλοντα JADO (σ.σ. Joint All Domain Operations). Η πρόοδος μας στον αυτοματισμό και την αυτονομία θα επιτρέψει στα πληρώματα να προσηλωθούν στην αποστολή, όχι μόνο να στο να πετάξουν τα αεροσκάφη”, δήλωσε ο Jay Macklin, Διευθυντής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης για το Sikorsky Future Vertical Lift. 

Διαβάστε επίσης: Lockheed Martin | SB>1 Defiant – Ξεπέρασε σε ταχύτητα το θρυλικό Black Hawk με 205 κόμβους-VIDEOS

Το RAIDER X® αποτελεί την πρόταση της Sikorsky για το πρόγραμμα Future Attack Reconnaissance Aircraft (FARA) του Στρατού των ΗΠΑ. Το DEFIANT X ™ είναι η πρόταση της ομάδας των Sikorsky-Boeing για τα μελλοντικά αεροσκάφη επίθεσης μακράς εμβέλειας του στρατού (FLRAA). 

 

Η Sikorsky σύμφωνα με την ανακοίνωση θα συνεχίσει να αναπτύσσει τις δυνατότητες αυτονομίας της, στη Φάση III του προγράμματος της DARPA “ALIAS” έως το 2022, καθώς η Lockheed Martin θα συνεχίζει να επενδύει στην ανάπτυξη προαιρετικά επανδρωμένων και μη επανδρωμένων συστημάτων που αποτελούν πολλαπλασιαστές ισχύος για πελάτες της σε όλο τον κόσμο.

*Φωτογραφία τίτλου © Lockheed Martin

Διαβάστε επίσης: 

Merlin “Crowsnest” | Το αερομεταφερόμενο σύστημα ραντάρ του Βρετανικού Βασιλικού Ναυτικού – Βίντεο και Φωτογραφίες

 

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙ

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΕ NEWSLETTER

ΣΧΟΛΙΑ

0 Σχόλια

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Pin It on Pinterest

Share This