EDA | Νέο έργο για την προώθηση των εργασιών σε υβριδικά κιβώτια ταχυτήτων για στρατιωτικά οχήματα
Defence Redefined
Published on 14/09/2023 at 14:43

Για τη βελτίωση της βιωσιμότητας της μελλοντικής αμυντικής κινητικότητας, διατηρώντας παράλληλα την υψηλότερη απόδοση που απαιτούν τα στρατιωτικά οχήματα, ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Άμυνας (European Defence Agency – EDA) εργάζεται για την ανάπτυξη υβριδικών κιβωτίων ταχυτήτων (hybrid drive trains) για στρατιωτική χρήση.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ο EDA ξεκίνησε επίσημα το έργο HybriDT II (Hybrid Drive Train Demonstrator-phase 2), το οποίο περιλαμβάνει το σχεδιασμό πλήρους κλίμακας τροχοφόρων και ερπυστριοφόρων οχημάτων επίδειξης στρατιωτικού ενδιαφέροντος με υβριδικά κιβώτια ταχυτήτων. Ο στόχος του HybriDT II είναι ο σχεδιασμός συστημάτων επίδειξης για την επαλήθευση των αποτελεσμάτων της προσομοίωσης και τη δυνατότητα τακτικής και υλικοτεχνικής δοκιμής νέων τεχνολογιών.

Η δεύτερη φάση θα εργαστεί για να εντοπίσει την βέλτιστη τεχνολογία για μια αρθρωτή και κλιμακωτή υβριδική αρχιτεκτονική, που ταιριάζει καλύτερα σε στρατιωτικούς σκοπούς, η οποία πληροί τους στόχους της σημαντικής εξοικονόμησης βάρους και της αξίωσης ευρυχωρίας, μείωσης της θερμικής ακτινοβολίας και μείωσης της κατανάλωσης καυσίμου.

Τα τροχοφόρα οχήματα θα είναι το κύριο επίκεντρο της έρευνας, με τα τεθωρακισμένα οχήματα μάχης πεζικού 8×8 και 6×6 να εξετάζονται. Επιπλέον, οι εφαρμογές ερπυστριοφόρων οχημάτων θα διερευνηθούν ακριβώς στο πλαίσιο της προσομοίωσης.

Η εναρκτήρια συνάντηση, που πραγματοποιήθηκε στις 6 Σεπτεμβρίου, ξεκίνησε επίσημα τη δεύτερη φάση του έργου (HybriDT II) που περιλαμβάνει τη Γερμανία, ως κύριο συνεισφέρον κράτος μέλος, την Αυστρία, τις Κάτω Χώρες, την Πολωνία και τη Σλοβενία ​​ως συνεισφέροντα κράτη μέλη. Η φάση αυτή του έργου έχει διάρκεια 15 μήνες και συνολικό προϋπολογισμό 1,7 εκατ. €.

Στην αναμενόμενη επακόλουθη φάση (HybriDT III), ένα ή περισσότερα συστήματα επίδειξης θα αναπτυχθούν, θα κατασκευαστούν και θα δοκιμαστούν σύμφωνα με τα αποτελέσματα που λαμβάνονται στο HybriDT II.

Διαβάστε επίσης: Το πρόγραμμα TALOS του EDA ολοκληρώθηκε με επιτυχία

Το έργο θα εκτελεστεί από μια κοινοπραξία που θα αποτελείται από δεκατρείς βιομηχανικούς και ερευνητικούς φορείς: την AVL List ως επικεφαλής του έργου και την General Dynamics European Land Systems – Steyr από την Αυστρία, την γερμανική AVL Schrick, AVL Software and Functions και Institute for Chemical Technology Fraunhofer, από την Ολλανδία τις DNV, TNO και VDL, από Πολωνία το Πολωνικό Στρατιωτικό Πανεπιστήμιο Τεχνολογίας και η Huta Stalowa Wola Ironworks, και από Σλοβενία τις AVL Σλοβενία, Elaphe Propulsion Technology και το Πανεπιστήμιο της Λιουμπλιάνας.

Το έργο Hybrid II, που εκπονήθηκε στο CapTech Ground Systems στη Διεύθυνση Έρευνας και Καινοτομίας του EDA, συνέβαλε στην ανάπτυξη καινοτόμων συστημάτων πρόωσης και μετάδοσης κίνησης, τα οποία θα μπορούσαν να εκπληρώσουν την παραγωγή οχημάτων μηδενικών εκπομπών (zero-emissions vehicles – ZEV), εισάγοντας τις πιο προηγμένες τεχνολογικές τάσεις στις μεταφορές.

Ο EDA υποστηρίζει όλα τα κράτη μέλη της ΕΕ στη βελτίωση των αμυντικών τους δυνατοτήτων μέσω της ευρωπαϊκής συνεργασίας. Λειτουργώντας ως βοηθός και διευκολυντής για τα Υπουργεία Άμυνας που είναι πρόθυμα να συμμετάσχουν σε συνεργατικά έργα δυνατοτήτων, ο Οργανισμός έχει γίνει ο κόμβος για την ευρωπαϊκή αμυντική συνεργασία με τεχνογνωσία και δίκτυα που καλύπτουν όλο το φάσμα των αμυντικών δυνατοτήτων.

Τα κράτη μέλη χρησιμοποιούν τον EDA ως μια διακυβερνητική πλατφόρμα εμπειρογνωμόνων όπου υποστηρίζονται, διευκολύνονται και υλοποιούνται τα συνεργατικά τους έργα.

Διαβάστε επίσης: ARTUS | Το έργο του EDA για την ανάπτυξη έξυπνου σμήνους οχημάτων εδάφους

NEWSLETTER SUBSCRIPTION

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Pin It on Pinterest

Share This