ΑΜΥΝΑ
ΑΜΥΝΑ
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙ
Η Bell Flight (όπως έχει μετονομαστεί η Bell Helicopters) έχει σχεδόν ολοκληρώσει το ήμισυ της κατασκευής του φουτουριστικού Bell 360 Invictus και πιθανόν να ολοκληρώσει το ελικόπτερο μέσα σε ένα χρόνο παρά τον πλήρη επανασχεδιασμό του ουραίου στροφείου.
Συνδυάζοντας την μεγάλη ευελιξία και τη φονικότητα με μια προσέγγιση αρθρωτών συστημάτων και αυξημένης βιωσιμότητας το Bell 360 Invictus παρέχει σύμφωνα με την εταιρεία μια ασφαλή διαδρομή προς την εκπλήρωση των απαιτήσεων του Στρατού των ΗΠΑ για ένα Μελλοντικό Αεροσκάφος Επίθεσης και Αναγνώρισης (Future Attack Reconnaissance Aircraft – FARA).
Διαβάστε επίσης: Raider Χ | Το φουτουριστικό ελικόπτερο για το πρόγραμμα FARA του Στρατού των ΗΠΑ
Η Bell διαγωνίζεται με την Lockheed Martin – Sikorsky στον υπόψη διαγωνισμό με στόχο να δημιουργήσει μια πλατφόρμα η οποία θα παρέχει ασφάλεια και επίγνωση της κατάστασης από το πεδίο της μάχης μέχρι την ολοκλήρωση της αποστολής, καθώς και την παροχή επιχειρησιακών δυνατοτήτων, όλα σε προσιτό κόστος.
Οι εξελίξεις μέχρι στιγμής
Το Invictus είναι περίπου 50 % ολοκληρωμένο, με το μεγαλύτερο μέρος της εξωτερικής ατράκτου και των επιφανειών να συναρμολογούνται στις εγκαταστάσεις παραγωγής της Bell στο Amarillo του Τέξας. Η εγκατάσταση του πίσω μέρους της ατράκτου βρίσκεται σε εξέλιξη στο πλαίσιο της προετοιμασίας για τη τοποθέτηση του ουραίου στροφείου, του συστήματος έλικα, του κιβωτίου ταχυτήτων και του συστήματος μετάδοσης κίνησης, δήλωσε ο Chris Gehler, αντιπρόεδρος και διευθυντής προγράμματος 360 Invictus, σε συνέντευξή του στο Vertical Mag πρόσφατα.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η ομάδα της Bell έχει ολοκληρώσει πολλαπλές αξιολογήσεις σχεδιασμού και κινδύνων με τον Στρατό των ΗΠΑ και βρίσκεται εντός χρονοδιαγράμματος για όλες τις απαιτήσεις του προγράμματος, ενώ πολλά έργα κατασκευής εκτός πλαισίου του καθεαυτού σκελετού της πλατφόρμας βρίσκονται επίσης σε εξέλιξη (π.χ. εξαρτήματα όπως το σύστημα της κύριας έλικας, το κύριο κιβώτιο ταχυτήτων και οι έλικες). Σύντομα θα τοποθετηθούν και υδραυλικές γραμμές και τα ηλεκτρονικά συστήματα.
Πέραν τούτων, ένα νέο Εργαστήριο Ενοποίησης Συστημάτων (SIL) ειδικά για το πρόγραμμα FARA λειτουργεί επίσης στις εγκαταστάσεις της Bell. Αυτή η διευκόλυνση επιτρέπει στην Bell να ενσωματώνει κρίσιμα για την πτήση εξαρτήματα, λογισμικό και συστήματα αποστολής για δοκιμή, επαλήθευση και πιστοποίηση της λειτουργικότητας πριν από την πτήση με ένα πραγματικό αεροσκάφος. Αυτή η προσέγγιση μειώνει τον τεχνικό κίνδυνο και βοηθά στην ασφαλή, ταχεία και αποτελεσματική εκτέλεση των προγραμμάτων πτήσεων.
Διαβάστε επίσης: Η Sikorsky και η DARPA δοκιμάζουν το Black Hawk σε αυτόνομη πτήση – VIDEO
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Invictus περιλαμβάνουν:
Απόδοση
- Ταχύτητα: >180 κόμβων
- Αιώρηση: Επίπεδο 1 – Ιδιότητες χειρισμού σε 4Κ/95°
- Χαρακτηριστικά πτήσης: Το σύστημα ελέγχου πτήσης Fly-by-wire επιτρέπει τη βέλτιστη/αυτονομία του πληρώματος, μειωμένο φόρτο εργασίας πιλότου και μεγάλη ευελιξία σε όλες τις λειτουργίες πτήσης
Εύρος
- Ακτίνα μάχης: 135 ν.μ. με περισσότερο από 60 λεπτά χρόνου παραμονής σε πεδίο
- Ωφέλιμο φορτίο 1.400 λίβρες
Οπλισμός
- Πολυβόλο 20 χιλ.
- Εκτοξευτής πυραύλων αρθρωτής κατασκευής
- Ενσωμάτωση εναέριων βλημάτων
Προσιτότητα/Βιωσιμότητα
- Τα ψηφιακά εργαλεία συνδέουν όλες τις πτυχές του σχεδιασμού, της αλυσίδας εφοδιασμού και της συντήρησης σε πραγματικό χρόνο με σκοπό μεταξύ άλλων τη μείωση του κόστος του κύκλου ζωής του ελικοπτέρου.
Δυνατότητα μελλοντικής Αναβάθμισης/Προσαρμοστικότητα
- Προσέγγιση ανοικτής αρχιτεκτονικής (Modular Open Systems Approach – MOSA)
Πέραν του προγράμματος FARA, η Bell διαγωνίζεται με τη Sikorsky και στον διαγωνισμό Μελλοντικού Επιθετικού Ελικοπτέρου Μακράς Εμβέλειας (Future Long-Range Assault Aircraft – FLRAA) του Στρατού των ΗΠΑ με τις δύο προτάσεις το DEFIANT X (Sikorsky) και το V-280 (Bell) να βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο αξιολόγησης από τον Στρατό των Η.Π.Α.
Με πληροφορίες από: Bell Flight, Vertical Mag
Διαβάστε επίσης: Lockheed Martin | SB>1 Defiant – Ξεπέρασε σε ταχύτητα το θρυλικό Black Hawk με 205 κόμβους-VIDEOS
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙ
ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΕ NEWSLETTER
VELOS ROTORS | Παρουσίαση του Velos V3 UAS ως ιδανικό παράδειγμα συστήματος διττής χρήσης
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε την περασμένη Τρίτη η Ενημερωτική Ημερίδα στη Λέσχη Αξιωματικών Ενόπλων Δυνάμεων (ΛΑΕΔ) στην…
Υπογραφή σύμβασης μεταξύ ΓΕΕΘΑ και ΕΤΜΕ ΠΕΠΠΑΣ για το πρόγραμμα USSPs – Συμμετέχουν και οι κυπριακές εταιρείες SignalGeneriX και CyRIC
Σκοπός του προγράμματος USSPs είναι να αναπτύξει ένα εξαιρετικά αυτόνομο, ενεργειακά αποδοτικό πρωτότυπο μη επανδρωμένης πλατφόρμας, βασισμένο σε…
Kemankes 2 | Δοκιμές για το περιφερόμενο πυρομαχικό της τουρκικής Baykar – VIDEO
Η τουρκική εταιρεία Baykar ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της πρώτης δοκιμαστικής εκτόξευσης για νέο περιφερόμενο πυρομαχικό Kemankeş 2…
VELOS ROTORS | Παρουσίαση του Velos V3 UAS ως ιδανικό παράδειγμα συστήματος διττής χρήσης
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε την περασμένη Τρίτη η Ενημερωτική Ημερίδα στη Λέσχη Αξιωματικών Ενόπλων Δυνάμεων (ΛΑΕΔ) στην…
OCCAR | Επιπλέον Δίκυαλα Νυχτερινής Όρασης
Ο Διευθυντής του οργανισμού για την Κοινή Συνεργασία στους Εξοπλισμούς (Organisation for Joint Armament Cooperation – OCCAR), κ. Joachim…
Ιράκ | Ισχυρή έκρηξη σε στρατιωτική βάση νότια της Βαγδάτης
Ισχυρή έκρηξη σε διοικητήριο πτέρυγας του ιρακινού στρατού σημειώθηκε σήμερα Σάββατο περίπου 50 χιλιόμετρα νότια…
Ο Αρχιπλοίαρχος Προκόπιος Χαρίτος νέος Επιτελάρχης της επιχείρησης IRINI στη Λιβύη
Ειδικότερα, η αποστολή έχει εντολή να διενεργεί επιθεωρήσεις πλοίων στην ανοιχτή θάλασσα, ανοικτά των ακτών της Λιβύης…
Υπογραφή σύμβασης μεταξύ ΓΕΕΘΑ και ΕΤΜΕ ΠΕΠΠΑΣ για το πρόγραμμα USSPs – Συμμετέχουν και οι κυπριακές εταιρείες SignalGeneriX και CyRIC
Σκοπός του προγράμματος USSPs είναι να αναπτύξει ένα εξαιρετικά αυτόνομο, ενεργειακά αποδοτικό πρωτότυπο μη επανδρωμένης πλατφόρμας, βασισμένο σε…
ΗΝΙΟΧΟΣ 2024 | Η Αεροπορία της Εθνικής Φρουράς στην πολυεθνική άσκηση με ελικόπτερο AW-139
Σκοπός της άσκησης ήταν η περαιτέρω ενίσχυση της συνεργασίας και της διαλειτουργικότητας μεταξύ των συμμετεχόντων, η διεξαγωγή…