Ενσωμάτωση του RF HUNTER στο SIGFLY VTOL | Ένα Βήμα Μπροστά στον Ηλεκτρονικό Πόλεμο
Defence Redefined
06/03/2025

Η επιλογή του RF HUNTER της SignalGeneriX από τη γερμανική εταιρεία PLATH και η ενσωμάτωσή του ως ένας από τους βασικούς αισθητήρες του πρωτοποριακού SIGFLY VTOL, που αναπτύσσεται σε συνεργασία με την ελβετική Xer Technologies, επιβεβαιώνει τις εξαιρετικές επιχειρησιακές δυνατότητες του αισθητήρα. 

Το RF HUNTER αποτελεί σύστημα ηλεκτρονικού πολέμου, το οποίο λειτουργεί παθητικά για τον εντοπισμό εκπομπής και ανάλυση σημάτων ασύρματων επικοινωνιών (ραδιογωνιόμετρο-direction finder). 

Το σύστημα δύναται να μεταφερθεί είτε σε σακίδιο και να λειτουργήσει από ένα άτομο, είτε σε τρίποδα σε χερσαίο σταθμό, επί οχήματος ενώ μπορεί να τοποθετηθεί και σε μη επανδρωμένα αεροχήματα. 

Η επιλογή του #RFHunter της @SignalGeneriX από την κορυφαία 🇩🇪PLATH και η ενσωμάτωσή του ως ένας από τους βασικούς αισθητήρες του πρωτοποριακού SIGFLY VTOL, που αναπτύσσεται με την 🇨🇭Xer Technologies, επιβεβαιώνει τις εξαιρετικές επιχειρησιακές δυνατότητες του αισθητήρα.

Παρουσία σε #Enforcetac2025 🇩🇪 & #IDEX2025 🇦🇪

Σκοπός του συστήματος είναι η πλήρης επιτήρηση μιας περιοχής ενδιαφέροντος με παθητική ανίχνευση εκπομπών επικοινωνιών και επίγνωση της τακτικής κατάστασης. Σύμφωνα με την εταιρεία, ο εν λόγω αισθητήρας συνδυάζει κατάδειξη τοποθεσίας σε χάρτη, φωτογραφίες και βίντεο, ενώ μπορεί να λειτουργήσει και σε συνδυασμό με άλλα συστήματα στα πλαίσια δικτυοκεντρικών επιχειρήσεων.

Η τεχνολογική του καινοτομία αναγνωρίστηκε διεθνώς, καθώς έλαβε το βραβείο “Καλύτερου Νέου Προϊόντος και Καινοτομίας” στα Army Technology Excellence Awards 2024. 

Διαβάστε επίσης: SignalGeneriX | Δυναμική παρουσία με RF HUNTER και LOTUS-AI Mission Computer στο συνέδριο BATTLEFIELD ReDEFiNED 2024

Σχετικά με το νέο πολυκόπτερο μη επανδρωμένο σύστημα σύστημα κάθετης αποπροσγείωσης (VTOL) της Plath Systems & Integration, αυτό έχει σχεδιαστεί για για αποστολές συλλογής πληροφοριών, παρακολούθησης και αναγνώρισης (ISR), ενσωματώνοντας ταυτόχρονα διαφορετικούς αισθητήρες. 

Αρχικά, το SIGFLY VTOL έχει ένα ανιχνευτή κατεύθυνσης V/UHF, το οποίο συνδράμει στην ανίχνευση ραδιοσημάτων από εχθρικούς στόχους. 

Επιπλέον, η Plath έχουν εγκαταστήσει το σύστημα IMSI catcher, το οποίο χρησιμοποιείται για αναγνώριση φορητών επικοινωνιών από 2G έως 5G. 

Επιπρόσθετα, το drone μπορεί να ενσωματώσει ηλεκτροοπτικό υπέρυθρο σύστημα καμερών (EO/IR).

Η αυτονομία του drone υπολογίζεται περίπου στις δύο ώρες μέσω ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης. Σύμφωνα με την Plath, το drone έχει επιλογές για πλοήγηση χωρίς GPS ή σε περιβάλλον με μειωμένη λήψη GPS. Ο πυρήνας του UAV αποτελείται από έναν κεντρικά εγκατεστημένο υπολογιστή αποστολής με δυνατότητα υποστήριξης από Τεχνητή Νοημοσύνη (AI).

Αναφορικά με την εμβέλεια του συστήματος, αυτή διαμορφώνεται στα 50 χλμ, ακόμα και μέσω κινητού τηλεφώνου. Οι συνδέσεις ραδιοφώνου είναι κρυπτογραφημένες, ενώ αν η σύνδεση διακοπεί, ο κατασκευαστής προσφέρει διάφορες επιλογές, όπως αυτόματη επιστροφή στην αρχική θέση.  

Το UAS ελέγχεται από έναν σταθμό στο έδαφος, ο οποίος διαθέτει τουλάχιστον μία κεραία για τη σύνδεση δεδομένων πομπού/δέκτη και φορητό υπολογιστή. Η φόρτωση σε ένα όχημα θεωρείται εφικτή. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, οι τέσσερις βραχίονες του ρότορα μπορούν να διπλωθούν γρήγορα προς τα πάνω και προς τα κάτω για να κάνουν το UAV έτοιμο για πτήση μέσα σε δύο λεπτά.

Διαβάστε επίσης: ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ | RF HUNTER – Αποκάλυψη του “Κυνηγού” Συχνοτήτων από την SignalGeneriX στην EUROSATORY

Εάν ο κινητήρας εσωτερικής καύσης αποτύχει, το πολυκόπτερο drone μπορεί να βασιστεί στις buffer μπαταρίες (ηλεκτρονικό έλεγχο του ρεύματος φόρτισης, αυτόματη διακοπή και επαναφορά) του για μια ασφαλή προσγείωση. Ο βενζινοκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια και τροφοδοτεί αυτές τις μπαταρίες κατά τη διάρκεια της πτήσης, οι οποίες με τη σειρά τους παρέχουν την ηλεκτρική τους ενέργεια στους ρότορες.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, το μέγιστο βάρος απογείωσης του SIGFLY είναι τα 30 κιλά και η μέγιστη ταχύτητα 72 χλμ/ώρα. Το UAV μπορεί να επιχειρήσει σε υψόμετρο 3.000 μέτρων.

Σχετικά με το ωφέλιμο φορτίο, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, τυπικά τοποθετούνται κάμερες βάρους έως δύο κιλών, με το συνολικό ωφέλιμο φορτίο του UAS να φτάνει περίπου τα επτά κιλά.

Το αναγνωριστικό drone είναι περίπου 80 τοις εκατό πλήρως ανεπτυγμένο, επομένως ένας πελάτης για πρώτη φορά έχει την ευκαιρία να ενσωματώσει τις απαιτήσεις του στην τελική διαμόρφωση.

Στην περίπτωση του RF HUNTER, η ενσωμάτωση του στο SIGFLY VTOL ενισχύει τις δυνατότητες του drone στην ανίχνευση και στον εντοπισμό εκπομπών ραδιοσυχνοτήτων, καθιστώντας το ένα από τα πιο προηγμένα εργαλεία ηλεκτρονικού πολέμου. 

Διαβάστε επίσης: Eurosatory 2024 | Το κυπριακό Poseidon H10 με το κυπριακό σύστημα ηλεκτρονικου πολέμου RF HUNTER®

NEWSLETTER SUBSCRIPTION

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

SAAB | Anti-drone σύστημα σε χρόνο ρεκόρ για την Σουηδία

SAAB | Anti-drone σύστημα σε χρόνο ρεκόρ για την Σουηδία

Η εταιρεία Saab, σε συνεργασία με την Πολεμική Αεροπορία και την Υπηρεσία Αμυντικών Προμηθειών (FMV) της Σουηδίας, ανέπτυξε το σύστημα αντιμετώπισης με επανδρωμένων εναέριων απειλών (C-UAS), Loke, σε 84 μέρες…

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Pin It on Pinterest

Share This